Postup při kontaktování technické podpory

Komunikace s naší technickou podporou probíhá skrze systém Helpdesk.

  1. přihlašte se do svého zákaznického účtu
  2. klikněte na horní záložku "Nápověda & Podpora"
  3. klikněte na odkaz "Žádosti na podporu"
  4. klikněte na odkaz "Nová žádost"
  5. vyberte kategorii, prioritu, vyplňte předmět a popište svůj dotaz nebo požadavek

Vaše žádost bude následně uložena a odeslána pracovníkům podpory k vyřízení.

Jakmile bude Vaše žádost zpracována, obdržíte notifikační zprávu na svůj email. Odpověď naleznete ve svém zákaznickům účtu v seznamu žádostí.

Prosíme, neodpovídejte na notifikační zprávu, ale přihlašte se do svého zákaznického účtu, vyberte horní záložku "Nápověda & Podpora", poté odkaz "Žádosti na podporu" a vyberte otevřenou žádost dle předmětu. Zobrazí se formulář pro další komunikaci ohledně daného požadavku nebo dotazu.


Často kladené dotazy

Naše DNS servery, které můžete používat jsou:

dns.hostingsolutions.cz (IP: 212.239.26.140)
dns2.hostingsolutions.cz (IP: 212.239.26.143)
dns3.hostingsolutions.cz (IP: 83.167.245.24)

Můžete také použít náš NSSET ID pro tld .cz: HOSTINGSOLUTIONSCZ

V nastavení poštovního klienta, prosím zadejte tyto údaje:

  • Server příchozí pošty POP3 nebo IMAP, název ve tvaru: mail.DOMENA.TLD (DOMENA.TLD = Vaše doména)
  • Server odchozí pošty SMTP, název ve tvaru: mail.DOMENA.TLD (DOMENA.TLD = Vaše doména)

Servery příchozí i odchozí pošty vyžadují přihlášení, uživatelské jméno je celá emailová adresa (uzivatel@DOMENA.TLD), heslo je heslem nastaveným v administraci k emailové adrese. Můžete také použít šifrované spojení k serverům skrze TLS.

Webmail se nachází na URL adrese http://webmail.DOMENA.TLD (DOMENA.TLD = Vaše doména).

Statistiky návštěvnosti Vaší domény jsou přístupné na URL adrese http://DOMENA.TLD/webstat/ (DOMENA.TLD = Vaše doména).

Pokud máte nastavený chráněný přístup ke statiskám, pro přihlášení použijte přístupové údaje shodné s FTP.

Naše servery hlídají přístupy k portům jako je FTP, SMTP, POP3, IMAP apod. V případě třech chybných pokusů o přihlášení je přistupující IP adresa zablokována na jednu hodinu na daném síťovém portu. Prosíme, kontaktujte naší technickou podporu a uveďte svou IP adresu, kterou zjistíte např. na adrese mojeip.cz.