Postup při kontaktování technické podpory
Komunikace s naší technickou podporou probíhá skrze autorizované požadavky v systému Helpdesk, který má k dispozici každý zákazník ve svém zákaznickém účtu.
- přihlašte se do svého zákaznického účtu
- klikněte na odkaz "Kontaktovat podporu" v hlavním menu
- vyberte službu, prioritu, vyplňte předmět a popište svůj dotaz nebo požadavek
Váš požadavek bude následně uložen a odeslán pracovníkům zákaznické podpory k vyřízení.
Jakmile bude Váš požadavek zpracován, obdržíte notifikační zprávu na svůj email. Odpověď naleznete také ve svém zákaznickům účtu v seznamu požadavků v sekci Podpora, kde můžete také dále reagovat.
Často kladené dotazy
Naše DNS servery, které můžete používat jsou:
ns1.hostingsolutions.cz (176.227.168.86)
czns2.aziendeitalia.com
Můžete také použít náš NSSET ID pro tld .cz: HOSTINGSOLUTIONSCZ-NSSET
Před nastavením našich DNS serverů u domény se, prosím ujistěte, že máte vytvořenou DNS zónu pro doménu v zákaznickém účtu: Domény > Správa DNS
V nastavení poštovního klienta, prosím zadejte tyto údaje:
- Server příchozí pošty POP3 nebo IMAP:
- název serveru: DOMENA.TLD (DOMENA.TLD = Vaše doména)
- autentizace: celá emailová adresa + heslo
- port POP3: 110
- port POP3/s (šifrované spojení SSL/TLS): 995
- port IMAP: 143
- port IMAP/s (šifrované spojení SSL/TLS): 993
- Server odchozí pošty SMTP:
- název serveru: DOMENA.TLD (DOMENA.TLD = Vaše doména)
- autentizace: celá emailová adresa + heslo
- port SMTP: 25
- port SMTP/s (šifrované spojení STARTTLS): 587
Webmail se nachází na URL adrese https://webmail.DOMENA.TLD (DOMENA.TLD = název Vaší domény).
Statistiky návštěvnosti Vaší domény jsou přístupné na URL adrese http://DOMENA.TLD/webstat/ (DOMENA.TLD = Vaše doména).
V případě, že používáte HTTPS u své domény, pak jsou statistiky dostupné na URL adrese http://DOMENA.TLD/webstat-ssl/ (DOMENA.TLD = Vaše doména).
Pokud máte nastavený chráněný přístup ke statiskám, pro přihlášení použijte přístupové údaje shodné s FTP/s.
Naše servery hlídají přístupy k portům jako je FTP, SMTP, POP3, IMAP apod., jedná se o obranu proti tzv. slovníkovým útokům. V případě třech chybných pokusů o přihlášení je přistupující IP adresa zablokována na jednu hodinu na daném síťovém portu. Prosíme, kontaktujte naší technickou podporu a uveďte svou IP adresu, kterou zjistíte např. na adrese mojeip.cz.