Postup při kontaktování technické podpory

Komunikace s naší technickou podporou probíhá skrze systém Helpdesk, který má k dispozici každý zákazník ve svém zákaznickém účtu.

  1. přihlašte se do svého zákaznického účtu
  2. klikněte na odkaz "Kontaktovat podporu" v hlavním menu
  3. vyberte službu, prioritu, vyplňte předmět a popište svůj dotaz nebo požadavek

Vaše žádost bude následně uložena a odeslána pracovníkům podpory k vyřízení.

Jakmile bude Vaše žádost zpracována, obdržíte notifikační zprávu na svůj email. Odpověď naleznete také ve svém zákaznickům účtu v seznamu žádostí v sekci Podpora.


Často kladené dotazy

Naše DNS servery, které můžete používat jsou:

ns1.hostingsolutions.cz (176.227.168.86)
czns2.aziendeitalia.com (176.227.171.192)

Můžete také použít náš NSSET ID pro tld .cz: HOSTINGSOLUTIONSCZ-NSSET

Před nastavením našich DNS serverů u domény se, prosím ujistěte, že máte vytvořenou DNS zónu pro doménu v zákaznickém účtu: Domény > Správa DNS

V nastavení poštovního klienta, prosím zadejte tyto údaje:

  • Server příchozí pošty POP3 nebo IMAP:
    • název serveru: mail.DOMENA.TLD (DOMENA.TLD = Vaše doména)
    • autentizace: celá emailová adresa + heslo
    • port POP3: 110
    • port POP3/s (šifrované spojení SSL/TLS): 995
    • port IMAP: 143
    • port IMAP/s (šifrované spojení SSL/TLS): 993
  • Server odchozí pošty SMTP:
    • název serveru: mail.DOMENA.TLD (DOMENA.TLD = Vaše doména)
    • autentizace: celá emailová adresa + heslo
    • port SMTP: 25
    • port SMTP/s (šifrované spojení SSL/TLS): 465

Webmail se nachází na URL adrese http://webmail.DOMENA.TLD (DOMENA.TLD = název Vaší domény).

Statistiky návštěvnosti Vaší domény jsou přístupné na URL adrese http://DOMENA.TLD/webstat/ (DOMENA.TLD = Vaše doména).

Pokud máte nastavený chráněný přístup ke statiskám, pro přihlášení použijte přístupové údaje shodné s FTP/s.

Naše servery hlídají přístupy k portům jako je FTP, SMTP, POP3, IMAP apod., jedná se o obranu proti tzv. slovníkovým útokům. V případě třech chybných pokusů o přihlášení je přistupující IP adresa zablokována na jednu hodinu na daném síťovém portu. Prosíme, kontaktujte naší technickou podporu a uveďte svou IP adresu, kterou zjistíte např. na adrese mojeip.cz.

Cisco
DELL
Intel
NetApp
OnApp
Ripe